Tandblegning giver dig dine hvide tænder tilbage

Misfarvninger på tænderne er altid uønskede. Dette kan selvfølgelig være meget generende for personen.

Heldigvis kan de misfarvede tænder nemt omgås med en effektiv blegning af  dine tænder, som giver dig de hvide tænder tilbage. Vi udfører professionel tandblegning fra vores tandklinik i Hørsholm nær Holte og Nærum.

Hvad skyldes misfarvninger af tænder?

Mange af de ting vi bruger i vores hverdag, kan forårsage misfarvninger af tænderne, der gør en tandblegning nødvendig.

Aflejringer på tænderne fra de farvestoffer fra maden, vi spiser, kan blandt andet være skyld i misfarvninger. Det samme gælder drikkevarer som kaffe, te og rødvin, som får dine ellers hvide tænder til at blive gullige.

Noget medicin kan endda være med til at forårsage misfarvninger, ligesom døde nerver i tænderne, arvelige sygdomme kan føre til misfarvninger. Tilmed kan det komme med alderen.

Vi rådgiver dig om tandblegning inden behandling

I dag findes der mange forskellige måder at få hvide tænder på.

Hos Tandlægerne Hørsholm anbefaler vi, at du altid snakker med en tandlæge eller tandplejer, før du får foretaget en tandblegning i håb om at få dine hvide tænder tilbage.

'

Hos os kan du altid få en professionel tandblegning. Vi har mange års erfaring med behandling af tænder, så du kan trygt komme til os for en konsultation omkring din tandblegning og høre, hvad vi vil anbefale.

Bestil tid til hvide tænder

Vil du høre mere om, hvordan du kan få dine hvide tænder tilbage, eller vil du bestille en tid hos os, kan vi kontaktes på telefon 45 86 16 50, e-mail info@hovedgaden33.dk eller via vores kontaktformular.