Rodbehandling foretages professionelt og grundigt

Når du skal have udført en rodbehandling af dine tænder, kan du trygt henvende dig til os. Vores tandklinik er beliggende i Hørsholm nær Holte og Nærum.

En rodbehandling kan være kompliceret, og derfor er det vigtigt, at du får en erfaren og dygtig tandlæge til at foretage den. På den måde får du den mest smertefrie behandling.

Hos Tandlægerne Hørsholm har vi mange års erfaring med rodbehandlinger. Selv mere komplicerede opgaver har vi klaret, og dette er en god sikkerhed for dig, når du får foretaget din rodbehandling hos os.

Hvornår er rodbehandling nødvendig?

Hvis er kariesangreb er nået helt ind til nerven i tanden, bliver det nødvendigt at rodbehandle den. Under behandlingen renser vi rodkanalen og til sidst fyldes den ud med et fyldningsmateriale af plastik.

Tænderne vil være meget skrøbelige efter en rodbehandling, og derfor kan det nogle gange være nødvendigt, at tanden efterfølgende bliver beskyttet af en krone.

Det er normalt at opleve smerter i tanden efter en rodbehandling, men fortsætter disse, skal du kontakte os - så sørger vi for at foretage et eftersyn af tanden.

Vi lytter til dine ønsker

Vi bestræber os altid på at udføre enhver behandling så smertefrit og behageligt som overhovedet muligt. Vi lytter til dine ønsker og behov og retter os herefter, da vi gerne vil gøre tandlægebesøget til en rar oplevelse for dig.

Vil du høre mere om vores rodbehandling eller ønsker du at bestille en tid hos os, kan vi kontaktes på telefon 45 86 16 50 eller e-mail info@hovedgaden33.dk.