Paradentosebehandling: Smertefri behandling af paradentose

Paradentose er en betændelsestilstand i tandkødet, der, hvis man ikke får behandling af paradentose, kan føre til, at tænderne kommer til at sidde løsere og på sigt falder ud.

Derfor er det særlig vigtigt, at du får foretaget en paradentosebehandling i god tid.

Søger du et sted, hvor du kan få foretaget en smertefri og skånsom paradentosebehandling, så kan du trygt tage kontakt til Tandlægerne Hørsholm Hovedgave nær både Holte og Nærum.

Behandling af paradentose helt smertefrit

Vi har altid fokus på at udføre smertefri behandling af paradentose på vores kunder, der er med til at gøre oplevelsen så behagelig som muligt.

Vi er tandlæger med mange års erfaring, og det er din sikkerhed for, at vi udfører en professionel og grundig paradentosebehandling.

Hvad kan du selv gøre?

Heldigvis er der ting, som du selv kan gøre for at undgå paradentose. Almindelig tandhygiejne er den absolut bedste måde at forebygge tilstanden på. Det vil sige, at husker du at bruge tandtråd, tandstikker og børste tænderne grundigt, gør du de vigtigste ting for at forebygge paradentose.

Er du i tvivl om, om du har paradentose? Symptomer såsom dårlig ånde og tandkød, der bløder, kan være vigtige tegn. Vil du være sikker, kan du komme ind til os og få et tjek - så afgør vi, om en behandling er nødvendig.

Få mere info eller bestil tid til en paradentosebehandling

Vi du høre mere om vores behandling af paradentose, eller ønsker du at bestille tid til en smertefri og skånsom paradentosebehandling, kan vi kontaktes på telefon 45 86 16 50 eller via e-mail info@hovedgaden33.dk.